„A hangulat amolyan LA noir lesz” – mondta Donald Schneider a H&M kreatív igazgatója, aki szerint ez a hangulat inspirálta az egész őszi kollekciót.
Bár Lana eléggé megosztja a véleményalkotókat, mindenesetre az biztos, hogy egy jelenség a lány, kinek ez pozitív, kinek pedig negatív értelemben. De az üzletlánc számára egy igen jó választásnak tűnik szerintem, főként, hogy a kampány az 1950-es évek hangulatában készül. Hiszen Lana már magától is olyan, mint egy az 50-es évek Amerikájában élő kisvárosi származású tupírhajú, műkörmözött ifjú feleség, akit túl fiatalon vett el egy hollywoodi öreg milliomos, ki drága ékszerekkel aggatja tele vidékies feleségét, akinek még a csicsásságán is átüt különleges bája és erotikája, hogy a látogatóba érkező milliomos pajtásokat jobban elbűvölje, mint a többi a kredencekben felhalmozott kincsek. Aztán persze titkos románc kezdődik közte és a szerencsejáték függő, leszegényedett, szépfiú unokaöcs között.
Szóval akár nyugodtan a kollekció inspirációjának és fő forrásának is nevezhetjük :)
Kép a kampányból:
Azt hiszem ez a kép pedig hűen ábrázolja, amit leírtam :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése